היתרון של פינטרסט
פורסם בתאריך 14/06/2025 מאת לימור כץ, המשווקת - מנהלת וירטואלית של פינטרסט
בואו נצלול כיצד פינטרסט הוא נגן ביצועים ליעדי המשפך התחתון.
אנשים בפינטרסט הם עושים
כל חודש, מאות מיליוני אנשים בפינטרסט מחפשים רעיונות, אוצרים ומשתפים פעולה כדי לעורר את המראה שלהם או לתכנן את הפרויקט הבא שלהם.* וכאשר הם מוכנים להביא את המראה הזה או לתכנן את החיים, הם כאן כדי לקנות.
פינטרסט ממזג השראה, גילוי ופעולה לחוויה צרכנית מאוחדת שמניעה אנשים מ- PIN לרכישה.
למצוא את ההשראה שהם מחפשים
בין אם זה מתכנן תלבושת, לנסות טקס יופי חדש, לשפץ בית או לגלות מתכון טעים, פינטרסט הוא המקום בו אנשים באים לחפש רעיונות חדשים, להציל אותם ללוחות ואז לנקוט בפעולה ברגע שהם מצאו את המותגים והמוצרים שהם אוהבים. הם לא כאן כדי לגלול באופן פסיבי - הם כאן במטרה לחיות את חייהם הטובים ביותר.
עם ראש פתוח ועם זאת מתלבט
כשאנשים מגיעים לפינטרסט, יש להם מושג מה הם מחפשים, אבל הם לא תמיד ממש בטוחים איך זה נראה. הם פתוחים, לא מתלבטים ומוכנים לנקוט בפעולה.
ומכיוון שאנשים בפינטרסט נמצאים כאן עם מטרה, מודעות למעשה משפרות את החוויה שלהן - הן לא מסיחות את דעתך. מודעות יכולות לפתוח מעורבות גבוהה יותר, מכיוון שבפינטרסט, מודעות הן תוכן - כמו אותו ז'קט בורדו מושלם, או שולחן קפה התואם באופן מושלם את העיצוב שלהן.
מודעות הן חלק ממסע הקניות
החל מהשראה לפעולה, כל תהליך קבלת ההחלטות מתרחש בפינטרסט, ופותח הזדמנויות למותג שלך להתחבר ללקוחות שאכפת לך מכל שלב במשפך.
לראות את זה
אנשים בפינטרסט מתחילים לתכנן מוקדם לגלות רעיונות שמרגישים להם אישיים. כשאנשים גולשים בעדכון שלהם, הם אוספים רעיונות למה לנסות הלאה. ככל שהם משתמשים יותר בפינטרסט, ההמלצות שלהם אוצרות יותר.
שמור את זה
הקהל שלך עוסק בסיכות שמעניינות אותם על ידי הצלתם ללוחות. כאשר הם רוצים ללמוד עוד, הם יכולים ללחוץ על הסיכות הללו כדי לקבל מידע נוסף. אוצרות רעיונות זו ייחודית לפינטרסט והיא מספקת לאנשים המלצות - מודעות VIA ותכנים אורגניים - המותאמים מאוד לחוויה שלהם.
קנו את זה
כאשר אדם בפינטרסט מחליט לנקוט בפעולה, הוא יכול ללחוץ בקלות על סיכה כדי ללמוד עוד על מוצר באתר הקמעונאי, או לבצע רכישה.
פינטרסט כאן כדי לעזור לאנשים למצוא רעיונות ולהניע אותם לקראת פעולה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה